Projekty

  1. Of course, I am an European [Samozrejme, že som Európan] (6. ročník) Projekt sa zameriava na propagáciu a zvyšovanie národnej a európskej hrdosti medzi študentmi, zdôrazňujúc dôležitosť byť poľským/slovenským/európskym občanom, ako aj na rozvoj jazykových zručností v angličtine so zameraním na všetky jazykové zložky (čítanie, písanie, počúvanie, hovorenie). Dôležitá pre nás je aj podpora spolupráce a tímovej práce medzi študentmi z rôznych európskych krajín. Projekt bude pozostávať z niekoľkých spoločných aktivít, v rámci ktorých budú študenti spolupracovať na vytvorení spoločného produktu propagujúceho národnú a európsku hrdosť.

  2. Young Journalists [Mladí žurnalisti] (7. ročník)
    Žiaci budú   pracovať v  národných  tímoch,  pričom   každý tím  bude  zodpovedný za tvorbu  článkov  do  časopisu, video  správ a  podcastov o aktivitách partnerskej školy. Výskumná fáza: žiaci študujú informácie z webovej stránky partnerskej školy. Tvorba obsahu:   tímy  vytvárajú   písomné   články   a   multimediálny  obsah  (videá   a/alebo podcasty). Publikovanie: obsah bude skompilovaný do digitálneho časopisu a zdieľaný prostredníctvom   video   platforiem  a  možných   podcastov.   Spolupráca: Pravidelné virtuálne  stretnutia  medzi  tímami  na výmenu pokroku a spätnej väzby. K niektorých aktivitám budú pribúdať aj cvičenia na počúvanie a čítanie s porozumením.

  3. WellbeingSquad [Chasa pohoďákov] (8. ročník)
    Cieľom  tohto  projektu  je podporiť  žiakov  v  porozumení  blahobytu a jeho rôznym aspektom,  podporiť  skúmanie  rôznych  pohľadov  na  praktiky wellbeingu a rozvíjať spoluprácu  a komunikačné  zručnosti    prostredníctvom  interakcie   so    študentmi z partnerských škôl. 

  4. English Together [Spoločne v angličtine] (9. ročník)
    Projekt sa   zameriava   na  rozvoj  gramatiky,  slovnej  zásoby  a  výslovnosti.  Žiaci preberajú   úlohu  tvorcov, ktorí  vytvárajú  jazykový   aj   funkčný  obsah.  Pri  práci v medzinárodných   tímoch  navrhujú  hry a  aktivity, zlepšujú  si gramatiku  a  rozširujú slovnú zásobu. Niektoré úlohy budú navrhnuté tak, aby zapájali všetkých partnerov do spolupráce. Každý  mesiac bude  vydaná  výzva  na  vytvorenie obsahu, ktorý precvičí konkrétny gramatický jav v angličtine (napr. prítomný jednoduchý/priebehový, minulý jednoduchý/priebehový, predprítomný vs. jednoduchý minulý, budúce časy atď.).
    Počas roka budeme tiež organizovať online stretnutia, na ktorých si žiaci môžu zahrať rôzne hry, ktoré  sami  vytvorili, čo im umožní zlepšiť si  zručnosti a otestovať  kvalitu obsahu, ktorý vytvorili. 

  5. Finančná gramotnosť – 4. a 5. ročník, projekt zameraný  na  získanie  zručností v oblasti sveta financií.

  6. Deti a architektúra  –  projekt  realizovaný   v   rámci   hodín   výtvarnej výchovy, prostredníctvom   e-learningových    kreatívnych   kurzov,  následne   žiaci    realizujú výstupné   práce  z  oblasti   architektúry.  Cieľom  tohto  projektu je  priniesť  žiakom informácie z oblasti architektúry a architektonického riešenia priestoru, vzbudiť u nich záujem o architektúru a architektonické diela, podporiť u nich kreativitu.

  7. Čítame v jazykoch – projekt  žiakov  primárneho  a  nižšieho  stredného vzdeláv. zameraný na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti v cudzích jazykoch.

  8. Týždeň zdravej výživy – projekt zameraný na propagáciu zdravého stravovania.

  9. Hovorme o jedle – environmentálny projekt na podporu zdravého životného štýlu.

  10. Týždeň čitateľských aktivít – projekt  zameraný  na  podporu  rozvíjania čitateľskej gramotnosti.

  11. Dajme veciam druhú šancu – environmentálny projekt.

  12. Happy market – projekt zameraný na športové a rekreačné aktivity pre žiakov 1. – 5. ročníka.

  13. Recyklohry – environmentálny projekt zameraný na recykláciu elektroodpadu.

  14. Učíme sa vonku – netradičné formy edukácie v prírode – žiaci 5. – 9. ročníka.
Pripravované udalosti