Neskúšiš – nepochopíš. Asi taký princípy aplikujeme na hodinách dejepisu.
S ôsmakmi sme sa venovali Impresionizmu. Vedieť prečo, znamenalo poznať dobu, problémy ľudí a ich motiváciu. K tomu slúžila poznatky z témy o priemyselnej revolúcií. Impresionizmus si ale treba skúsiť. A tak sme na hodine dejepisu trochu maľovali – prstami, voskom, i kriedami.
Šiestaci zas zhmotnili keltskú remeselnícku zručnosť i antickú kultúru Starovekého Grécka. Predsa len – dórsky, iónsky a korintský znie komplikovane. Prácou v tíme to šlo ľahko. Aby neostali prázdne, pridali sme aj typickú grécku keramiku. Naše školské chodby sa tak obliekli do antických šiat. Na parapetách sa zas vynímajú nádherné šperky hrôzostaršných Keltov.